Chytrá aplikace pro evidence zakázek a tržeb a finančního plánování
Modul na správu zakázek vám poskytuje přesný přehled o efektivitě vaší firmy: jak pracují vaši lidé, jak si ekonomicky stojí každá jednotlivá zakázka i celé projekty. Naplánujete s ním náklady a výnosy a kdykoli vám sdělí skutečný stav ziskovosti zakázek.
Vašim pracovníkům zjednoduší práci a poskytne rychlý schvalovací proces odkudkoli. Umožňuje naplňovat v maximální míře hodnotu work-life balance, která je klíčová pro stabilní pracovní tým.
Zjistit více
Chytrá aplikace pro personalisty
Díky modulu Personální agenda máte pod kontrolou veškeré procesy, které se týkají nástupu zaměstnance, jeho pracovního poměru, docházky a v neposlední řadě také výstupu.
Personální aplikace vám umožňuje mít všechny dokumenty po ruce a v pořádku. Podklady pro kontrolu ze strany úřadů máte připravené během chvilky. 10 z 10 personalistů tomu říká požehnaný ráj na Zemi.
Zjistit více
Chytrá aplikace pro správu dokumentů a firemních předpisů
Aplikace Vnitřní předpisy slouží jako portál vnitropodnikových směrnic a díky ní budete mít v této agendě dokonalý přehled a pořádek a bude se vám pracovat mnohem lépe.
Zaměstnanci budou mít aktuální informace na jednom místě a vy se můžete spolehnout na to, že se seznámili se všemi předpisy, které pro ně jsou ze zákona povinné. Tento modul oceníte také při každé kontrole od státních orgánů.
Zjistit více
Chytrá aplikace na evidenci drobného firemního majetku
Modul pro evidenci drobného majetku, ale i propagačních předmětů, který už není předmětem účetní evidence. Poskytne vám okamžitý vhled k tomu, co máte v kancelářích, co mají zaměstnanci u sebe, ale i o tom, co je ve skladech.
Ušetříte za opakované nákupy něčeho, co vám někde leží bez užitku. Lépe tak budete nakládat se skladovými prostory firmy, bez nutnosti vedení skladové evidence na denní bázi, kterou nepotřebujete.
Zjistit více
Chytrá aplikace pro delegování úkolů a kontrolu nákladů
Říká se, že schopnost vhodně delegovat úkoly se vyvažuje čistým zlatem. Proč si s tím ale zbytečně lámat hlavu? Náš modul vše nastaví a ohlídá. O všem vás informuje, neunikne mu sebemenší detail.
Jak firma roste, tak zadávání úkolů a jejich sledování můžete být dost nervní záležitostí. Ale proč, když to můžete dělat chytře? To znamená využít perfektní příležitost, jak vše s úkoly a prací automatizovat.
Zjistit více
Chytrá aplikace pro evidenci a archivaci dokumentů v digitální formě
Už žádné hledání a skladování na různých místech, které zabírá prostor i čas. Vše je k dispozici 24/7 a online.
Výhodou je okamžitá příprava dokumentů při kontrole ze strany úřadů. Kontroly ze strany úřadů budou pro vás hračkou
Zjistit více