Jsem chytrý software pro řízení firmy.

Všechny moje moduly umějí komunikovat a předávat si data nejen mezi sebou, ale umí se napojit i na jiné softwary, které už používáte.

Modul Zakázkový systém

Chytrá aplikace pro evidence zakázek a tržeb a finančního plánování

Modul na správu zakázek vám poskytuje přesný přehled o efektivitě vaší firmy: jak pracují vaši lidé, jak si ekonomicky stojí každá jednotlivá zakázka i celé projekty. Naplánujete s ním náklady a výnosy a kdykoli vám sdělí skutečný stav ziskovosti zakázek.

Vašim pracovníkům zjednoduší práci a poskytne rychlý schvalovací proces odkudkoli. Umožňuje naplňovat v maximální míře hodnotu work-life balance, která je klíčová pro stabilní pracovní tým.

 Přidat do košíku

Zjistit více
Modul Zakázkový systém

 

 

Modul Personální agenda

Modul Personální agenda

Chytrá aplikace pro personalisty

Díky modulu Personální agenda máte pod kontrolou veškeré procesy, které se týkají nástupu zaměstnance, jeho pracovního poměru, docházky a v neposlední řadě také výstupu.

Personální aplikace vám umožňuje mít všechny dokumenty po ruce a v pořádku. Podklady pro kontrolu ze strany úřadů máte připravené během chvilky. 10 z 10 personalistů tomu říká požehnaný ráj na Zemi.

 Přidat do košíku

Zjistit více

 

 

Modul Vnitřní předpisy

Chytrá aplikace pro správu dokumentů a firemních předpisů

Aplikace Vnitřní předpisy slouží jako portál vnitropodnikových směrnic a díky ní budete mít v této agendě dokonalý přehled a pořádek a bude se vám pracovat mnohem lépe.

Zaměstnanci budou mít aktuální informace na jednom místě a vy se můžete spolehnout na to, že se seznámili se všemi předpisy, které pro ně jsou ze zákona povinné. Tento modul oceníte také při každé kontrole od státních orgánů.

 Přidat do košíku

Zjistit více
Modul Vnitřní předpisy

 

 

Modul Evidence majetku

Modul Evidence majetku

Chytrá aplikace na evidenci drobného firemního majetku

Modul pro evidenci drobného majetku, ale i propagačních předmětů, který už není předmětem účetní evidence. Poskytne vám okamžitý vhled k tomu, co máte v kancelářích, co mají zaměstnanci u sebe, ale i o tom, co je ve skladech.

Ušetříte za opakované nákupy něčeho, co vám někde leží bez užitku. Lépe tak budete nakládat se skladovými prostory firmy, bez nutnosti vedení skladové evidence na denní bázi, kterou nepotřebujete.

 Přidat do košíku

Zjistit více

 

 

Modul Správa úkolů

Chytrá aplikace pro delegování úkolů a kontrolu nákladů 

Říká se, že schopnost vhodně delegovat úkoly se vyvažuje čistým zlatem. Proč si s tím ale zbytečně lámat hlavu? Náš modul vše nastaví a ohlídá. O všem vás informuje, neunikne mu sebemenší detail.

Jak firma roste, tak zadávání úkolů a jejich sledování můžete být dost nervní záležitostí. Ale proč, když to můžete dělat chytře? To znamená využít perfektní příležitost, jak vše s úkoly a prací automatizovat.

 Přidat do košíku

Zjistit více
Modul Správa úkolů

 

 

Modul Digitální Archiv

Modul Digitální Archiv

Chytrá aplikace pro evidenci a archivaci dokumentů v digitální formě

Už žádné hledání a skladování na různých místech, které zabírá prostor i čas. Vše je k dispozici 24/7 a online.

Výhodou je okamžitá příprava dokumentů při kontrole ze strany úřadů. Kontroly ze strany úřadů budou pro vás hračkou

 Přidat do košíku

Zjistit více