Udržování Vašich vnitřních předpisů v souladu s právními předpisy, zásadou zvýšení efektivity práce a potřebami Vaší společnosti v provozuschopném stavu
výkon funkce Správce předpisů | 20.000 Kč / měsíčně |
Doplnění předpisů v souladu s legislativou:
zásadní předpis typu řád a směrnice | 15.000 Kč |
předpis typu metodika, vzor dokumentu a vnitřní sdělení | 5.000 Kč |
Audit vnitřních procesů a stávajících předpisů
(audit kontrolních mechanismů managementu, doporučení pro zefektivnění práce, monitoring procesu finančního výkaznictví, kontrolní mechanismy při výběru dodavatelů a výběrových řízeních)
malá společnost | cca 50.000 Kč |
střední společnost | cca 100.000 Kč |
Personální a organizační audit
(zhodnocení personálních procesů, organizační struktury, pravomoci a odpovědnosti zaměstnanců, odstranění organizačních bariér, zvýšení kontrol při zvýšení zodpovědnosti zaměstnanců)
malá společnost | cca 50.000 Kč |
střední společnost | cca 100.000 Kč |
Audit marketingových a komunikačních aktivit
malá společnost | cca 50.000 Kč |
střední společnost | cca 100.000 Kč |
Nastavení efektivních digitálních procesů (digitalizace společnosti) a change management při zavádění digitálních procesů
malá společnost | cca 50.000 Kč |
střední společnost | cca 100.000 Kč |
Digitalizace majetkové evidence jak účetní, tak i neúčetní
provedení fyzické kontroly majetku a jeho evidence do systému, včetně fotodokumentace (do 100 položek) | 8.000 Kč |
Digitalizace zakázkové evidence
příprava SW včetně exportu dosavadních dat za předchozí uzavřené či probíhající účetní období (nutnost zajistit přístup k výstupům účetního SW) | 15.000 Kč |
Digitální oběh dokladů, včetně aplikace vzdáleného schvalování
napojení na účetní SW Vaší společnosti | 10.000 Kč + náklady Vašeho účetního SW pokud vzniknou |
Personální aplikace
příprava SW včetně exportu dosavadních dat za předchozí či neuzavřené účetní období | 200 Kč / za jednoho zaměstnance |
Vedení účetnictví vč. mzdové agendy a odpovědnosti za komunikaci s orgány veřejné správy a vedení digitálního archivu účetní agendy (do 100 dokladů měsíčně)
10.000 Kč / měsíčně |
Kontroling (průběžná kontrola procesů a postupů, párování dat, řešení škodních událostí apod.)
paušál 5.000 Kč / měsíčně |
Backoffice služby = správa a vedení korespondence, včetně datových schránek, zajišťování běžných režijních dodávek (kancelářské potřeby, úklid, údržba apod.), správa vozového parku včetně knih jízd, vedení pojistné agendy, vedení právní agendy apod.
paušál 10.000 Kč / měsíčně + režijní náklady na kancelářské potřeby |
cena individuálně dle rozsahu
Tyto a další služby pro vás zajistí naše mateřská společnost SmartDORLAND, a.s. – www.smartdorland.cz
Ceny jsou uvedeny bez DPH a jsou orientační. Pro více informací nás prosím kontaktujte. Rádi vám vytvoříme nabídku na míru vašim potřebám.