Jak začít a kde najdu první pomoc?
Systém můžete zdarma vyzkoušet pomocí registrace a instalace na těchto stránkách na dobu 30 dní v rámci režimu demo verze. Pomoc s nastavením i orientací v platformě MySmartplace najdete v dokumentaci nebo vám pomůže naše telefonická a e-mailová podpora.
Jaké potřebuji pro práci v MySmartplace vybavení
Pro základní práci s jednotlivými moduly vám stačí jakékoli zařízení s aktualizovaným webovým prohlížečem jako je MS Edge, Google Chrome nebo Mozilla Firefox a práci v modulech samotných tedy zvládnete na PC, notebooku, tabletu i mobilním zařízení. Další nároky na vaše vybavení můžou růst, pokud potřebujete pracovat se vstupy a výstupy platformy (soubory Office) a/nebo s propojeným účetním software. Pro skenování účetních dokladů na vstupu je podporovaná platforma MS Windows.
Jakým způsobem je možno MySmartplace provozovat?
Platformu MySmartplace je možno provozovat dvěma způsoby:
Systémové požadavky pro provoz na serveru/serverech zákazníka:
Je řešení MySmartplace dostupné na mobilních zařízeních?
Ano, všechny moduly řešení MySmartplace jsou realizovány jako responzivní a je možné je obsloužit z mobilního zařízení. Pro hlubší práci se systémem ale může být potřeba používat návazný software typu Office nebo účetní software a to může použití mobilního zařízení vylučovat. Stolní počítač s MS Windows a s USB skenerem je také potřeba k digitalizaci účetních dokladů do systému.
Jaké formáty dokumentů platforma podporuje?
S jakými dalšími programy je platforma MySmartplace integrovaná?
Možnosti integrace jsou principiálně limitovány přípravou na straně software třetích stran. Na základě vaší poptávky zanalyzujeme a následně připravíme integraci v zásadě jakéhokoli software, bude-li to z jeho strany technicky možné. Pro integraci, kterou si bude realizovat sám zákazník můžeme na základě poptávky zpřístupnit jakákoli data platformy MySmartplace formou API.
Je součástí platformy MySmartplace API pro připojení dalších programů?
Komplexní API pro přístup ke všem datům systému připravujeme. Na základě poptávky na podporu konkrétního integračního záměru zpřístupníme prakticky jakákoli data platformy.
V případě hostování vaší platformy MySmartplace jsou vaše data uložena na serveru umístěném na páteřní síti, v datacentru s 24/7 dohledem a fyzickou ostrahou. Data jsou jednou za 24hodin kompletně zálohována do cloudového úložiště.
Platforma MySmartPlace je technicky vzato databázová webová aplikace. Je provozována z naší farmy dedikovaných značkových serverů DELL umístěných v datacentru společnosti ARUBA/FORPSI – konkrétně z tohoto https://dc.forpsi.com/datacentrum/ceska-republika-dc-cz1.aspx, kde jsou nyní data fyzicky uložena.
Samotné softwarové řešení je provedeno na platformě Microsoft .NET a databázi Microsoft SQL Server.
Jak jsou data zabezpečena a jak je řešeno jejich zálohování?
Data jsou zabezpečena fyzicky, viz parametry datacentra, dále jsou jednou denně zálohována do cloudu, geograficky mimo toto datacentrum. Servery se nacházejí v zabezpečené síti za firewallem na platformě Mikrotik. Webové rozhraní striktně komunikuje pouze přes protokol HTTPS.
Technologické parametry zabezpečení dat:
Přístupová práva jsou v rámci systému založená na centrálně spravovaném přidělení přístupů uživatelů systému k jednotlivým modulům, za jejichž správu odpovídá klient. Je tedy třeba k administraci přístupů přistupovat zodpovědně.
Přístupová hesla do systému jsou v databázi zašifrovaná a možnost rozšifrovat je nemají ani správci systému.
Co se stane při ukončení předplatného, dostanu svoje data?
Ano, dostanete. Při ukončení předplatného vám bude připraven ke stažení archiv obsahující data z databáze platformy v čitelném formátu (CSV) a všechny archivované/digitalizované dokumenty.