Personální agenda

Skvělý nástroj pro personalisty, který ušetří čas a zkvalitní práci.

Chytrý personální informační systém

Každý personalista ocení tento modul, protože díky němu bude mít aktuální a online dostupnou veškerou evidenci dokumentů. A také bude mít víc času na samotné lidi. A to je více než chytré.  

Benefity

  • Máte pod kontrolou veškeré procesy, které se týkají nástupu zaměstnance, jeho pracovního poměru, docházky i výstupu.
  • Ušetříte místo na skladování dokumentů a zároveň dodržíte ustanovení GDPR.
  • Náročnost přípravy podkladů ke kontrole ze strany úřadů se sníží o 90 %. Minimalizujete tím do velké míry riziko sankcí a pokut. Podklady ke kontrole budete mít připravené během chvilky - „na pár kliknutí“.
  • O 50 % se vám sníží čas potřebný na zpracování mezd i na agendu související s nástupy i ukončením pracovního poměru. Tato aplikace je propojena se mzdovým a účetním softwarem.

 Přidat do košíku

Modul obsahuje:

Docházkový systém Evidence smluv Výkazy pracovních hodin Řízení lidských zdrojů Zpracování podkladů pro mzdy Efektivita Spolupracovníci

Docházkový systém

Pošlete zdlouhavou byrokracii o dům dál. Elektronická evidence docházky formou čipů (čipy a instalaci potřebného HW dodáváme zvlášť a nejsou v ceně modulu) nebo evidence docházky prostřednictvím funkcionality Evidence docházky. Dovolená, home office, pracovní neschopnost, lékař svatba apod., to vše monitorujte a schvalujte online. 

Docházkový systém
Evidence smluv

Evidence smluv

Veškeré zaměstnanecké podklady jsou bezpečně uloženy v jediném online vždy dostupném prostoru. To také snižuje chybovost, protože už neřešíte žádné ruční přepisování, smlouvy už se generují předvyplněné. Evidence zaměstnanců a smluv nebyla nikdy jednodušší.

Výkazy pracovních hodin

Poznejte skutečnou realitu, taková, jaká doopravdy je. Kdo je „pan Rychlý“ a kdo „pan Pomalý“? Kdo je „paní Překročilová", a kdo paní „Pořádková“?  Na jeden klik se vám vše odkryje a máte po ruce komplexní přehled pracovních hodin, denních, měsíčních a včetně dalších formátů.  

Výkazy pracovních hodin
Řízení lidských zdrojů

Řízení lidských zdrojů

Jak úspěšně nastavit strategii pro klíčovou práci s lidskými zdroji? Náš modul vám to v mnohem plánování maximálně zjednoduší. Dáme vám do rukou správný klíč, ale zámek musíte otevřít už sami.

Zpracování podkladů pro mzdy

Představujeme vám jednoduché a rychlé zpracování podkladů pro mzdy a exportní napojení na mzdové účetnictví Pamica a Schuster – úspora času na zpracování mezd až 80%.

Zpracování podkladů pro mzdy
Efektivita

Efektivita

Každý by chtěl spokojené a motivované zaměstnance. Začněte s ohodnocením dle skutečně vykonané práce. Stačí nastavit správné parametry a systém už počítá a vyhodnocuje efektivitu každého zaměstance za vás. Online distribuce mzdových pásek je efektivní volbou pro administrativu 21. století. 

Spolupracovníci

Efektivní nástroj pro zajištění kompletní agendy externích spolupracovníků.

Máte přehledně a online evidovány všechny vaše externí spolupracovníky, a to včetně příslušné dokumentace a archivace (např. kontrakty, profily uživatelů, smlouvy atd.). Nepřekvapí vás ani GDPR, které je samozřejmostí tohoto modulu a hravě zažene obavy z případných postihů. Provázání s modulem Efektivita a Zakázkový systém umožnuje automatický výpočet odměny externích spolupracovníků s vazbou na výkazy dodaných služeb.

 Přidat do košíku

Spolupracovníci