Zvyšte efektivitu svého podnikání pomocí chytrého softwaru, jehož nedílnou součástí je i správa úkolů. Dosáhnete tak komplexního přístupu k řízení úkolů nejen pro majitele firem a vyšší a střední manažery, ale i pro jednotlivé zaměstnance ve vaší firmě, jimž tento modul velmi usnadní práci a plánování.
Dnešní zrychlená doba je sama o sobě výzvou. A co teprve potom čas před Vánocemi, kdy máme pocit, že nám praskne hlava, nohy se zastaví až u štědrovečerní tabule, a k tomu všemu potřebujeme, aby byla spokojená nejen naše rodina, ale i firma a naši zaměstnanci.
Správa úkolů pro všechny
V rychlém světě podnikání, kde nám úkoly a projekty zatemňují mysl, je nezbytné najít spolehlivé řešení, jak mít o všem přehled. Jako majitel nebo manažer neustále žonglujete s mnoha povinnostmi, čelíte jim, řešíte každodenní problémy. A udržet si přehled o probíhajících, ukončených anebo čekajících úkolech může být opravdu náročné.
Představte si, že máte k dispozici nástroj, který nejen udržuje úkoly v pořádku, ale také poskytuje okamžitý online přehled o jejich stavu. A to nejen vám, coby majiteli, ale i každému z vašich zaměstnanců.
Chytrý software MySmartplace je dokonalý společník pro správu úkolů, který je šitý na míru majitelům, ředitelům a vyšším a středním manažerům. I proto je jedním z jeho modulů Správa úkolů.
Na nic nezapomenout, už nikdy!
Ve víru každodenních úkolů je snadné ztratit přehled o jejich stavu a průběhu. MySmartplace vám nabízí zjednodušený přístup, který umožní každému ve vaší firmě soustředit se na to, co je skutečně důležité, zatímco se platforma postará o organizaci a přidělování úkolů v rámci jediného řešení. Zažijete tak svobodu praktického vedení s vědomím, že každý úkol je pečlivě sledován a spravován.
„Modul Správa úkolů můžete použít na cokoli ve společnosti, kdy je potřeba někoho úkolovat. Uplatníte ho na jakoukoli opakovanou činnost ve společnosti, v jakémkoli útvaru a oddělení, pro pravidelně se opakující činnost k nějakému termínu. Jednou zadaný úkol se dle vašeho zadání pak už automaticky objevuje ve vaší agendě,“ informuje Eva Stejskalová, vedoucí oddělení MySmartplace.
Máte za úkol něco vykonat? Pak si to naplánujte jednou provždy
„Jakmile se jedná o opakovanou a naplánovanou činnost, je velkou výhodou nastavit si v systému úkol jako šablonu jen jednou. V praxi to vypadá tak, že například účetní si jednou v měsíci, k datu 25., vygeneruje úkol a šablonu s tím, že je potřeba připravit podklady pro DPH. A pak se už nemusí o nic starat, protože úkol se každý měsíc automaticky vygeneruje. Navíc se v tomto modulu dá sledovat i vytíženost jednotlivých zaměstnanců. Podle toho, jak je kdo momentálně vytížen, mohu i předelegovat úkoly na méně vytížené zaměstnance,“ doplňuje Eva Stejskalová.
Chytrý software je tak bonusem pro jakoukoli firmu. Modul Správa úkolů slouží například správcům budov, velkým institucím a firmám, kde pomáhá od těch nejvyšších manažerů až po řadové zaměstnance na nic nezapomenout. Poradí a připomene nejen účetní ohledně DPH, ale i správci budovy, kdy zkontrolovat omítku na budově, kdy se podívat do pošty, kterou neotvíráte každý den, anebo kdy nezapomenout na činnost, jež je vyžadována jen třeba dvakrát ročně.
Virtuální pracovník
Modul Správa úkolů se dá navíc použít nejen na konkrétního pracovníka nebo zaměstnance, ale i v případě, že ještě nevíte, komu bude daný úkol zadán a na koho delegován.
MySmartplace zavádí koncept virtuálních pracovníků, který vám umožní bezproblémově zaznamenávat úkoly a zadání a zajistit kontinuitu i při změnách zaměstnanců. Platforma usnadňuje bezproblémovou spolupráci tím, že eliminuje nadbytečné e-maily a nutnost vyhledávat soubory na více místech. Práce vašeho týmu se stává bezproblémovou, což mu umožňuje soustředit se na kreativitu a inovace.
Úkol, který je třeba provést, se tak zadá do modulu Správa úkolů na virtuálního pracovníka a daný vedoucí posléze úkol rozdělí mezi své lidi v oddělení. Můžete si tak být jisti, že na nic nezapomenete, což se hodí hlavně v případech ne tak často vykonávaných činností.
MySmartplace vám tak poskytne přehled o výkonnosti vašich zaměstnanců. Získáním uceleného pohledu na provoz vaší společnosti můžete intuitivně optimalizovat procesy a zlepšit řízení lidských zdrojů. MySmartplace se stane vaším virtuálním asistentem, který vám pomůže identifikovat silné stránky a oblasti ke zlepšení, což povede k zefektivnění a zvýšení produktivity zaměstnanců.
Výhody, na kterých záleží
S chytrým softwarem MySmartplace získáte okamžitý online přístup ke stavu všech úkolů, což vám umožní posoudit skutečný pokrok vašich projektů.
Vestavěná funkce opakujících se úkolů zajišťuje, že nebude opomenut žádný detail, a umožňuje vám sledovat opakující se úkoly v různých agendách. Představte si tu efektivitu, když máte všechny tyto důležité informace stále na dosah ruky, což vám umožní přijímat informovaná rozhodnutí pohotově.
Katalogizované úkoly
V systému navíc lze i vytvářet katalogy pravidelně se opakujících úkolů, čímž ušetříte cenný čas a minimalizujete riziko zpoždění. Na nic se nezapomíná a každý ví, co je třeba udělat. Přehlednost, kterou poskytují katalogy úkolů, posiluje postavení vašeho týmu a podporuje proaktivní přístup k plnění úkolů a projektů.
Přijměte budoucnost správy úkolů; vaše firma si zaslouží jen to nejlepší!