Blog

Šablony vám ušetří čas a eliminují chyby

Šablony vám ušetří čas a eliminují chyby

V rámci modulu Personální agenda MySmartplace, chytrého software pro správu vaší firmy nabízíme i šablony nejdůležitějších dokumentů. Již vypracované šablony slouží pro optimalizaci personální agendy a usnadní práci nejen HR manažerům, ale všem, kdo s nimi pracují.

Řízení personálních procesů a dokumentace může být složité i časově náročné. Od tvorby smluv až po evidenci zaměstnanců – každodenní výzvy personálního managementu mohou být velkým zdrojem stresu. 

Jenže MySmartplace nabízí jednoduché řešení pro všechny tyto výzvy. Jeden z jeho základních modulů, revoluční Personální agenda, obsahuje širokou škálu šablon pro všechny důležité dokumenty ve vaší firmě. Bez ohledu na to, zda se jedná o pracovní smlouvy, dohody o práci nebo interní předpisy, šablony jsou tu, aby usnadnily váš pracovní proces.

K čemu můžete šablony používat?

1.     Zjednodušená tvorba dokumentů: Rozlučte se s obtížným vymýšlením smluv od nuly. Naše předvyplněné šablony personálních dokumentů v modulu Personální agenda ušetří čas a eliminují chyby spojené s ručním přepisováním. Už nikdy nemusíte ztrácet čas nad každou čárkou a datem.

2.     Vedení záznamů je přehledné a bez chyb: Díky našim šablonám budete mít vždy po ruce přesnou a přehlednou evidenci. Už žádné prohledávání stohů papírů nebo procházení nepřehledných souborových systémů. Vše, co potřebujete, je k dispozici pohodlně a kdykoliv, stačí jedno kliknutí.

3.     Naše šablony vám nejenom umožní efektivně spravovat personální agendu, ale také pomohou zaměřit se na nejdůležitější úkoly. Využijte výhod již vymyšlených a perfektně připravených šablon, které jsou ideální pro HR procesy, evidenci smluv a další.

Nečekejte na vánoční zázraky. Začněte optimalizovat svou personální agendu ještě dnes. Nejen díky šablonám se Vaše pracovní prostředí stane efektivnějším a vaše úkoly se stanou mnohem snazšími.

Ano, šablony totiž můžete používat i pro plánování úkolů. Stačí, když si jednou úkol zadáte do systému, včetně jeho periodicity, a už nikdy na nic nezapomenete. MySmartplace je totiž provázaná stavebnice, která zcela změní práci vaší firmy.

A co nám řekla k šablonám v různých modulech Eva Stejskalová, vedoucí organizačního oddělení a Pre Sales MySmartplace?

„Pokud máte za úkol něco vykonat, můžete si to jen naplánovat. Jakmile se jedná o opakovanou a naplánovanou činnost, nastavíte si v systému jednou úkol jako šablonu. V praxi to vypadá tak, že například účetní se vygeneruje úkol, aby vždy 25. den v měsíci podala DPH. Stačí zadat jednou a pak se už nemusíte o nic starat, protože úkol se každý měsíc vygeneruje.

Na našem modulu se dá ale i sledovat vytíženost jednotlivých zaměstnanců. Mohu předelegovat úkoly i na méně vytížené zaměstnance. Stejný systém například využívá i Národní muzeum, které si tak řeší pravidelnou údržbu budov. Spravují tak jednotlivé úkoly, které se pravidelně opakují, a tak předejdete tomu, že na něco zapomenete anebo propásnete termín údržby. I já používám šablony a úkoly v praxi k činnosti, kterou nedělám v rámci své pozice tak často, ale potřebuji na ně nezapomenout….“

 

Stavebnice MySmartplace představuje revoluční řešení správy vaší firmy.