Blog

Vylepšete práci vaší firmy díky chytrému software na řízení firmy

Vylepšete práci vaší firmy díky chytrému software na řízení firmy

Efektivní řízení lidských zdrojů je mnohostranný úkol, který vyžaduje zefektivnění procesů a pečlivé vedení záznamů. A s tím je spojeno neuvěřitelně času! Ten byste chtěli zejména o Vánocích věnovat beze zbytku Vaší rodině. Řešení existuje a je jednoduché.

V reakci na požadavky pro lepší řízení firmy vyzkoušejte náš chytrý software, který pracuje jako stavebnice. Jeho jednotlivé moduly – Zakázkový systém, Personální agenda, Vnitřní předpisy, Správa úkolů, evidence majetku i Digitální archiv jsou provázány a výborně spolu komunikují. Jak byste si mohli třeba o svátcích zpříjemnit čas?

 

Chytrý software přináší efektivní řešení
Jednou z klíčových výhod modulu Personální agenda je zjednodušená tvorba dokumentů. Rozlučte se s únavným vytvářením smluv pořád stejně, ale přitom vždy jinak. Předejdete spoustě chyb. Náš modul totiž nabízí předvyplněné šablony nejdůležitějších dokumentů, které nejen šetří váš drahocenný čas, ale také snižují pravděpodobnost chyb spojených s ručním přepisováním.
Modul navíc zajišťuje přesnou a jasnou evidenci. S našimi vyzkoušenými šablonami máte přesnou a uspořádanou evidenci vždy po ruce, což zjednodušuje vyhledávání důležitých informací. A to i z klidu domova, třeba z gauče při sledování klasických pohádek.


Zaměřte se na hlavní úkoly
Významnou výhodou chytré kanceláře je schopnost umožnit personalistům soustředit se na to, co je skutečně důležité. Ato je momentálně pro nás všechny čas svátků a klidu.

Díky automatizaci tvorby dokumentů a vedení záznamů vám naše šablony umožňují upřednostnit klíčové úkoly, jako je sledování docházky a efektivity zaměstnanců. Anebo si jen můžete uvařit kakao nebo svařák a podívat se na to, jak si vaše firma stojí.

 

Co všechno máte díky MySmartplace pod kontrolou?

1.     Záznamy o docházce v souladu s předpisy. Náš systém jde nad rámec šablon dokumentů. Zajišťuje dodržování zákoníku práce přesnou evidencí pracovní doby podle docházky. Že teď nejste v práci? Nevadí. 

2.     Automatizované sledování docházky: Nastavte bez námahy generované záznamy o docházce a zefektivněte proces sledování. Zamyslete se nad tím, co byste mohli zlepšit.

3.     Integrace se systémem čipů: Pro zvýšení přesnosti sledování docházky můžete systém bezproblémově integrovat s čipovým systémem. A teď máte dost času to promyslet.

4.     Komplexní přehled: Získejte přehled o pracovišti v reálném čase a sledujte různé aspekty, včetně dnů home office, nemocenské a dalších – vše dostupné online. To nemusíte teď, stačí hned v novém roce J

5.     Metriky výkonnosti zaměstnanců: Snadné rozlišení nejlepších pracovníků pomocí hodnocení a výpočtu výkonnosti každého zaměstnance v systému. Kdo to byl letos? A vsadíte si na něj i napřesrok?

6.     Efektivní správa nemocenské: Naše předvyplněné šablony neschopenek zjednodušují správu nemocenské dovolené.

7.     Bezproblémová mzdová dokumentace: Snadné generování základních dokumentů pro mzdovou účetní.

 

Využijte proto tuto příležitost! O Vánocích buďte s rodinou, ale promyslete si, jestli chytrý software není tou nejlepší investicí. Anebo si jej dejte už pod stromeček. Například modul Správa úkolů nabízíme teď za zvýhodněnou cenu.


Zlepšete své HR procesy, ušetřete čas a zvyšte celkovou efektivitu firmy. Kontaktujte nás ještě dnes, využijte této jedinečné příležitosti a posuňte svou společnost k efektivnějšímu a organizovanějšímu systému řízení lidských zdrojů.