Biometrický docházkový, přístupový a stravovací systém
Propojení s SW Fingera umožňuje:
Jednoduché a rychlé propojení MySmartplace s docházkovým systémem Fingera vám umožní rychlé vytváření reportů a jednoduchý import dat. Fingera umožňuje automatizovat procesy související s evidencí pracovní docházky a pracovního času, čím zjednodušuje a zefektivňuje práci personálního a mzdového oddělení a zároveň zajišťuje přesné a férové výpočty pracovní doby. Díky přehledným reportům a velmi jednoduchému exportu nemá Fingera problém plně spolupracovat se systémem MySmartplace. Ušetřete čas svých zaměstnanců a zkrátěte úkony potřebné při správě docházky a vytváření mezd na minimum.
Nejdůležitější výhodou spolupráce MySmartplace a systému Fingera je signifikantní zkrácení času potřebného na zpracování docházky a podkladů k mzdám, odstranění potřeby ručního přepisování údajů a extrémní zjednodušení importu dat z Fingery do MySmartplace.
Hlavní přínosy pro uživatele jsou zejména úspory finančních a lidských kapacit, snížení chybovosti, zjednodušení pracovních postupů, přehled a snadná detekce chyb.